Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemáš si pořizovat tolik dětí (je to tvá vina).

Jdi k psychiatrovi.

Achjo Rv

1 2
možnosti

Co to je za pitomou reakci??? Kdyz je nekdo unaveny z deti, tak si je nema porizovat???

Ja si zas myslim, ze kdyz je nekdo pitomy, tak to nema davat verejne najevo.

1 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

J74o13s61e76f 14B42á23r58t55a

14. 2. 2022 21:54

Já výchovu dětí považuji za velké štěstí, vůbec ne jako povinnost. Jako děda si to hodně užívám, ale maminkám nezávidím.

1 0
možnosti
ZB

Já si to užívám i jako otec a vlastně nikdy mně to neničilo. Vždy jsem byl schopný se sám postarat nejen o své děti, ale i o děti segry třeba na dovolené. Ale je fakt, že jsem nikdy neměl potřebu nespat, stresovat se z drobků na stole.

Osobně si myslím, že je to důsledek toho, že je té práce na mateřské v současnosti strašně málo a matky z nudy šílí, místo toho, aby se třeba dokázaly pravidelně potkávat s kamarádkama a užít si to.

0 2
možnosti
PH

To je takové typicky české pojetí mateřství. Jo, odsoudime ostatní země, jak strkaj ty chudáky děti do jeslí a chůvám..A pak se z toho hezky zhroutime. 11 let rodit, kojit, rodit, kojit a mezitím lítat kolem decek a domácnosti zatímco je manžel v práci je čiré zoufalství. Pro většinu ženských.

7 0
možnosti

Souhlasim, mate pravdu. Prijde mi, ze je na matky dost tlak - a to vetsinou od dalsich matek. Nevim, proc jsme na sebe tak casto zle.

3 0
možnosti
JK

J88a59n 74K56a73r58a39s27e64k

14. 2. 2022 18:19

ptam se, kde ten (pomyslny) manzel dela chybu. To jeho posledni rozhodnuti, kdy prisel s tim, ze si ma manzelka vzit proste volno je absolutne spravne, ale kde byl poslednich 11 let?

4 1
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1316x
Ráda čtu a ráda se nechávám čtením inspirovat k zamyšlení.., nad vším, zejména pak nad fungováním mezilidských vztahů.

Psaní používám jako autoterapii – pomáhá mi v sobě dělat pořádek. 

Mimo jiné jsem máma čtyř dětí.

Napsala a vydala jsem knihu rozhovorů se ženami a muži, kteří mají mnoho dětí. Mnohamámy jsou k zakoupení na www.mnohamamy.cz a taky v síti knihkupců - pokud knížku chceš, budu mít mnohem větší radost, když si ji koupíš přímo ode mě na webu. 

Můžeš sledovat IG @mnoha_mamy nebo FB stránku Mnohamámy

Najdeš mě taky na Instagramu: @katerina.such 

nebo na stránce http://katerinasuchankova.cz kde je více blogů

Seznam rubrik