Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Během čtvrtého nemanželského těhotenství jsem definitivně vystřízlivěla. Z mužů."

0 0
možnosti
Foto

J70i67ř11í 40C62o33d67l

4. 1. 2024 10:51

Jsem rok po rozvodu máme spolu 4 letou holčičku kterou mi půjčuje jednou týdně na 2 hodiny. Rozvod proběhl jak po drátkách. Je mi smutno, ale zase mně už nikdo kolem novostavby nehoní jak s lanem na krku a žiju si sám svůj život. Na ženy jsem tak trochu zatrpknul protože před 5 ti lety jsem dostal kopačky od jedný co jsem také miloval a byl jsem s ní celé 4 roky. Prostě vše má své stinné stránky :( Když to doma neklape v posteli našel jsem si holt jinou ... Rozvedla se se mnou kvůli chlastu protože jsme se na stavbě docela nalejvali, ale co chceš po 5ti letech stavění když postavíš 3 budovy sklep a děláš všechno jen ve dvou lidech od základů až po položení střechy udělání trámů na barácích a všechno jen ve dvou lidech? ... tak jsem jí vyplatil něco přes 3 mio abych si zachránil můj dům a jsme od sebe ... Ona je asi teď štastná bydlí u rodičů koupila si byt, ale asi jej jen pronajímá to už nevím zase já ...

0 0
možnosti
JKV

Já vám nevím... ten dům jste si stavěl a "nalejval" jste se kvůli sobě, ní, nebo budoucí rodině? Skoro bych řekla, že jste další z mužů které znám a stavbou domu si jen plnili svoje přání a to, že manželka a rodina chtějí něco jiného, to je vůbec nezajímalo. Chápu, že jste se nadřel, ale pro koho jste se dřel?

0 0
možnosti
MH

Vtipne i tragicke zaroven. O nejake sebereflexi, proc k tomu doslo, take zadna zminka, asi to vlastni svedomi tez zrejme nebude uplne ciste. Pani se v tom asi placa uz delsi dobu a sama zrejme nevi, co dal se sebou, i kdyz se vyjadruje o stesti. Drzim palce, aby se pani pote, co se trochu dostane zase do pohody (zatim to moc nevypada), najde to sve stesti, klid a rovnovahu.

1 0
možnosti
JK

Autorko, pokud to není soukromé, tak jak dlouho jste byli spolu před svatvou? Jinak přestavovat byt je dobré jak pro koho. Já třeba toto nemám rád, pokud je vše nadále praktické a nerozpadá se to. U mé osoby by tam bylo hodně emocí, že mi to stále mou bývalou partnerku připomíná, ale praktičnost, věci na které jsem zvyklý jsou na prvním místě. Ostatně, bývalou partnerku mi může připomínat x jiných věcí. Třeba někde venku.

0 0
možnosti
Foto

Někdy je rozvod to nejlepší řešení.

1 0
možnosti
AL

Když vidím bombastické svatby, tak se v duchu ptám: A s jakou slávou se budou rozvádět? Neboť není kumšt s velkou slávou začít, ale dobře pokračovat. A v tom vám už žádná svatební agentura neporadí :-)

4 0
možnosti
Foto

J94a16n 27Š75i34k

3. 1. 2024 12:42

Vztah je proces, který má buď dva vítěze nebo dva poražené. Jsou věci, které se už nikdy nezhojí, dají Vám však určitou zkušenost nebo zpětnou vazbu a posunete se dál. Všechno má v našich životech svůj význam, i věci, které jsou špatné. Držím palce, ať to zvládnete. Hezký den

4 0
možnosti
DP

Nekdy loni sem cetl v jednom svedskem casopisu clanek vztahoveho psychologa, ktery tvrdil, ze o vztah se musi celou dobu aktivne "pecovat" a ne se po nejake dobe poddat slentrianu, jak se to casto stava. Kupodivu, presto ze autor byl muz a tvrdil, ze manzelskeho ci vztahoveho slentrianu se dopousteji obe strany, daval tu castejsi vinu na vztahovem slentrianu muzum.

1 0
možnosti
Foto

Některé vaše formulace a názory, to jsou přímo údery do očí. Chci věřit, že je to jen zkreslení použitými formulacemi, ale podle textu se sama v sobě plácáte jako nudle v bandě.

16 0
možnosti
Foto

Paní Kateřino, díky za sdílenou zkušenost a hodně štěstí.

Víš, moje milá, ta láska co nám zbyla,

je pro jednoho málo, pro dva nic.

A já, ač nerad se vzdávám, už nevěřím zprávám,

že se blíží konec plískanic.

Víš, žádné slunce v duši, tvé slzy neosuší,

těžký úkol i pro čaroděje.

Jak ve spirále dluhů se točíme v kruhu,

v zátiší beznaděje.

9 0
možnosti
Foto

Davide, opravdu dobré

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1316x
Ráda čtu a ráda se nechávám čtením inspirovat k zamyšlení.., nad vším, zejména pak nad fungováním mezilidských vztahů.

Psaní používám jako autoterapii – pomáhá mi v sobě dělat pořádek. 

Mimo jiné jsem máma čtyř dětí.

Napsala a vydala jsem knihu rozhovorů se ženami a muži, kteří mají mnoho dětí. Mnohamámy jsou k zakoupení na www.mnohamamy.cz a taky v síti knihkupců - pokud knížku chceš, budu mít mnohem větší radost, když si ji koupíš přímo ode mě na webu. 

Můžeš sledovat IG @mnoha_mamy nebo FB stránku Mnohamámy

Najdeš mě taky na Instagramu: @katerina.such 

nebo na stránce http://katerinasuchankova.cz kde je více blogů

Seznam rubrik