Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejsem zastáncem polyamorie, ale neodsuzuji ty, kteří v ní žijí. Ono je to totiž poněkud jinak, než píšete. Nejste si jistá svou připraveností na monogamní vztah a tak preferujete polyamorii, jenže taková ideální polyamorie je složitější a obtížnější než monogamní vztah. A je velmi tenká dělící čára mezi polyamorií a promiskuitou. Přeji vám, ať se v tom neztratíte. A omlouvám se za komentář, neb nejsem žena.

0 0
možnosti
MP

Zdá se, že v tom máte trochu zmatek, tak já vám to vysvětlím. Láska je intenzivní citový vztah k vlastnímu já realizovaný prostřednictvím druhé osoby. Láska nejčastěji prochází žaludkem, žaludem (u mužů), peněženkou (u žen), ale občas také srdcem. Pokud se nám nedostává lásky ke svému já v uspokojivé míře, máme silný pocit popření vlastní existence a intenzivní dojem osobní zbytečnosti, s čímž se vůbec nežije dobře, proto skoro všichni potřebujeme lásku. Pokud ji nemáme, naše ego trpí a hrozí nám egologická katastrofa.

Jasně, kvůli citovému poutu ještě nemusíme sdílet partnerovy zapáchající ponožky nebo partnerčiny menzes výstřelky ve společné domácnosti, ale jaksi mi to přijde takové zvláštní, ty volné vztahy nebo polyamorie. Každopádně vám přeju hodně štěstí, ať se konečně najdete, i kdyby to mělo být třeba až v osmnáctém pohlaví a čtrnácté sexuální orientaci :-)

0 0
možnosti

.... a po šestém dítěti:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1316x
Ráda čtu a ráda se nechávám čtením inspirovat k zamyšlení.., nad vším, zejména pak nad fungováním mezilidských vztahů.

Psaní používám jako autoterapii – pomáhá mi v sobě dělat pořádek. 

Mimo jiné jsem máma čtyř dětí.

Napsala a vydala jsem knihu rozhovorů se ženami a muži, kteří mají mnoho dětí. Mnohamámy jsou k zakoupení na www.mnohamamy.cz a taky v síti knihkupců - pokud knížku chceš, budu mít mnohem větší radost, když si ji koupíš přímo ode mě na webu. 

Můžeš sledovat IG @mnoha_mamy nebo FB stránku Mnohamámy

Najdeš mě taky na Instagramu: @katerina.such 

nebo na stránce http://katerinasuchankova.cz kde je více blogů

Seznam rubrik